Bestuur en commissie

Het bestuur van NIVO zorgt voor een goede organisatie van de vereniging en uitvoering van al haar activiteiten. Wat de formele taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden zijn van het bestuur is vastgelegd in de statuten en in het huishoudelijk regelement. In het huishoudelijk regelement staat ook beschreven hoe leden van het bestuur kunnen worden voorgedragen en benoemd. Meestal gebeurt de formele benoeming tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) aan het begin van het nieuwe seizoen. Daarnaast zijn er verschillende commissies en functionarissen die het bestuur ondersteunen, zoals een technische commissie, een shirtcommissie, een PR-commissie, een toernooicommissie, etc.
Er is altijd behoefte aan allerlei vormen van ondersteuning bij het besturen van de vereniging, dus als je interesse hebt om ons te helpen, neem dan contact op met een van de bestuursleden.

Voorzitter

David Boessenkool

voorzitter

@volleybalnivo.nl

Secretaris

Angela Pieterse

secretaris

@volleybalnivo.nl

Penningmeester

Frans Bothe

penningmeester

@volleybalnivo.nl 

Wedstrijd-secretaris

Frank Andrioli 

wedstrijd

secretaris

@volleybalnivo.nl

Jeugd-coördinator

Kevin den Ouden

jeugd coordinator

@volleybalnivo.nl

Coördinator Speelkern

Kees Jan Woltjer

speelkern

@volleybalnivo.nl

Commissie en contactpersonen

Functie Naam Mail
Ledenadministratie Anja en Frank Bruins ledenadministratie@volleybalnivo.nl
Technisch coördinator    Jesper Huisman tc@volleybalnivo.nl
Toernooicommissie Amko Pieterse / Raymond Drijssen toernooi@volleybalnivo.nl
Sponsorcommissie Vacature sponsor@volleybalnivo.nl
PR-Commissie Vacature

De meeste jeugdleden hebben kortgeleden een “save the date” kaart ontvangen met betrekking tot het jeugdkamp 2023!
Lees meer »