Het bestuur van NIVO zorgt voor een goede organisatie van de vereniging en uitvoering van al haar activiteiten. Wat de formele taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden zijn van het bestuur is vastgelegd in de statuten en in het huishoudelijk regelement. In het huishoudelijk regelement staat ook beschreven hoe leden van het bestuur kunnen worden voorgedragen en benoemd. Meestal gebeurt de formele benoeming tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) aan het begin van het nieuwe seizoen. Daarnaast zijn er verschillende commissies en functionarissen die het bestuur ondersteunen, zoals een technische commissie, een shirtcommissie, een PR-commissie, een toernooicommissie, etc.
Er is altijd behoefte aan allerlei vormen van ondersteuning bij het besturen van de vereniging, dus als je interesse hebt om ons te helpen, neem dan contact op met een van de bestuursleden.






Commissie en contactpersonen
Functie | Naam | |
Ledenadministratie | Anja en Frank Bruins | ledenadministratie@volleybalnivo.nl |
Technisch coördinator | Jesper Huisman | tc@volleybalnivo.nl |
Toernooicommissie | Amko Pieterse / Raymond Drijssen | toernooi@volleybalnivo.nl |
Sponsorcommissie | Vacature | sponsor@volleybalnivo.nl |
PR-Commissie | Vacature |

IRONMAN West-Friesland 2022 – fotoverslag

ALV en start seizoen
